Get Adobe Flash player

Dobry Start 2021/2022

W związku ze zmianą rozporządzenia Ministerstwa Rodziny
i Polityki Społecznej zmieniającego zasady naboru wniosków
do programu „Dobry Start” na rok szkolny 2021/2022.

Od 1 lipca 2021 r. realizatorem rządowego programu będzie Zakład Ubezpieczeń Społecznych, natomiast składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a wypłata realizowana będzie w formie bezgotówkowej na wskazany   we wniosku numer rachunku.

Zgodnie z ww. rozporządzeniem wszyscy rodzice od 1 lipca mogą składać wnioski wyłącznie online:

– przez Portal informacyjno-usługowy Emp@tia,
– przez bankowość elektroniczną,
– przez portal PUE ZUS.

Odnosząc się do zmiany składania wniosków Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej  w Wąsewie informuje, że w dniu 30 lipca 2021 r. w godzinach 10.00-13.00 w budynku Urzędu Gminy odbędzie się spotkanie z pracownikiem ZUS dotyczące wypełniania wniosku DOBRY START 300 dla ucznia. Osoba zainteresowana powinna posiadać adres mailowy i aktualny numer konta bankowego.

Serdecznie zapraszamy

Polish Czech English German Russian Spanish
 Biuletyn Informacji Publicznej
Zamówienia Publiczne
Przetargi ustne
 Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Fundusz Sołecki
 Poakcesyjny Program Wspierania Obszarów Wiejskich
 Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Monitor Polski
Dziennik Ustaw
Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Wąsewo

Poczta

 Poczta

System Informacji Przestrzennej

Statystyczne Vademecum Samorządowca

PROJEKTY

BW i EA

NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA


Mazowiecka Izba Rolnicza

www.mir.pl

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego

www.krus.gov.pl

Główny Urząd Statystyczny

www.stat.gov.pl

Wojewódzki Fundusz Ochrony Srodowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie

www.wfosigw.pl

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich

PROW 2014-2020

www.ksow.pl

KĄCIK PRZEDSIĘBIORCY